- Katılım
- 29 Ağu 2021
- Mesajlar
- 635,180
- Tepki
- 8
- Puan
- 38
Arkadaşlar iPad 7. nesil kullanıcısıyım. Cihazımın pili ilk zamanlara göre bayağı az gitmeye başlamıştı ve yavaş şarj alıyordu. Garantisine de 1 ay falan vardı. Bugün yetkili Apple servisine götürüp durumu söyledim. Şarj cihazıyla birlikte servise teslim ettim.
Şöyle bir posta geldi:
Servis noktamıza teslim etmiş olduğunuz cihazınızda yapılan incelemeler sonucunda arıza tarafımızdan doğrulanmış olup yeni cihaz siparişi verilmiştir. Yeni cihaz normal şartlarda en geç 5 iş günü içerisinde...
Şöyle bir posta geldi:
Servis noktamıza teslim etmiş olduğunuz cihazınızda yapılan incelemeler sonucunda arıza tarafımızdan doğrulanmış olup yeni cihaz siparişi verilmiştir. Yeni cihaz normal şartlarda en geç 5 iş günü içerisinde...
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.